sobota, września 15, 2007

bbc.co.uk

Znalazłam w BBC ciekawą stronę dla wszystkich uczących się niemieckiego. Wprawdzie przyda się przy okazji średnia znajomość angielskiego, żeby dać sobie radę z nawigacją po stronie i znalezieniem dodatkowych informacji, ale w dzisiejszych czasach nie powinno to być problemem :)

Ok, już podaję linka: bbc.co.uk. Znalazłam tam teksty zupełnie nowe również dla mnie, szczególnie jeśli chodzi o młodzieżowy slang potoczny (dział "Cool German") :) W życiu nie słyszałam słowa Aufbitchen albo der Seelenklempner.

Ale poza tym Alles Banane und im grünen Bereich!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

głowa mała, ale coraz śmieszniej :-) :-) :-)

Korepetycje z niemieckiego przez Skype pisze...

Bardzo przydatna strona, dotąd kojarzyłem BBC tylko z nauką angielskiego :)