poniedziałek, grudnia 22, 2008

es weihnachtet bald!

Boże Narodzenie coraz bliżej. Das vierte Advent minęło właśnie wczoraj i pozostały jedynie 2 dni do świąt. Jeśli chcecie przygotować się do nich również językowo zapraszam do wydawnictwa Huber (to od kalendarza adwentowego) po świąteczne teksty do czytania, krzyżówkę, przepisy na grzane wino, a także na wirtualną przechadzkę po Christkindlesmarkt in Nürnberg (na którym zresztą byłam kiedyś osobiście). Bardzo fajne jest też bożonarodzeniowe domino do samodzielnego wykonania - idealne na przedświąteczne zajęcia z niemieckiego :)

A w same święta zapraszam na wspólne śpiewanie kolęd z akompaniamentem. Do dyspozycji jest tekst (w formie pdf'a, warto zachować na przyszłość!) i melodie grane na pianinie - idealny zestaw na nastrojowy wieczór. U nas w domu zawsze śpiewało się przy akompaniamencie pianina (nie tylko kolędy), może właśnie dlatego bardzo mi się ten pomysł podoba :) Polecam każdemu!

P.S. Zgłosiłam tego bloga na konkurs Blog Roku 2008. Mam nadzieję, że będziecie o mnie pamiętać :)

Brak komentarzy: